Kuus nippi, kuidas laps hommikusööki sööma saada

banner1
Foto: www.pixabay.com Foto: www.pixabay.com

 

Lapse hommikune isutus on vanemale väljakutse, mis on väärt lahendamist. Seda põhjusel, et hommikul ärgates on pole laps oma 12 või enam tundi söönud. Varajane toidukogus on seega tema tervist ja heaolu arvestades väga oluline.

Kasvatusteadlane Elizabeth Pantley toob oma blogis välja kuus nippi, mille abil laps hommikusööki sööma saada:

Snäkk eine asemel – Laps, kel pole söögiisu, ütleb ilmselt korralikule einele ,,ei”. Selle asemel, et püüda teda veenda seda sööma, võta seda pigem kui hommikust snäkki. Söögikorra ümbernimetamine võib aidata veenda teda sööma.

Kerge eine – Paku midagi kerget, näiteks võileiba maapähklivõiga või jogurtit. Laste jaoks, kes pole väga näljased, on taolised variandid ilmselt paremini aktsepteeritavad.

Proovi vedelat hommikusööki – Laps, kes ei taha midagi süüa, võib olla nõus hommikujooki jooma. Paku näiteks jogurtist ja marjadest valmistatud smuutit.

Loobu tavapärasest hommikusöögist – kui su laps naudib moosisaia või maapähklivõiga võileiba või eilse õhtusöögi jääke, siis pakugi neid. Kes ütles, et hommikusöögi peavad moodustama hommikusöögihelbed, munad ja röstsai?

Paku valikuid – selle asemel, et lapse ette asetada taldrikutäis toitu, anna talle valida kahe või kolme variandi vahel. Kui ta saab söögivaliku osas kaasa rääkida, võib tal olla suurem valmisolek süüa.

Ole järjekindel – Paku igapäevast hommikusnäkki samal ajavahemikul, alates lapse ärkamisest – umbes 15-20 minutit pärast seda, kui ta ärkab. Kui muudad selle harjumuseks, hakkab ta igal hommikul sel ajal süüa soovima.

Loe originaalartiklit siit

 

Avalda arvamust: mida pakud oma lastele hommikusöögiks?

bänner

Leave a comment

Your email address will not be published.

*